Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Στα τριανταπέντε μου; Καλύτερα από ποτέ!

Ε, και με καμιά δεκαριά κιλά παραπάνω να με βασανίζουν λιγουλάκι αλλά κάνω δίαιτα – όχι του αστροναύτη – δίαιτα κανονική και ξέρω πως θα τα χάσω – το πείσμα μου πάντα κερδισμένο με βγάζει – και επισκέπτομαι τακτικά την Γεωργία Ίσαρη στο Αττικόν – εκεί που πήγαινε και η μανούλα μου και έχασε πολλά πολλά κιλά – οπότε και αυτά να πάρουν τον πούλο ζήτημα χρόνου είναι τελικά…


Είχα και τα γενέθλιά μου, που λες, και γιόρτασα με όλες τις τιμές με το τηλέφωνο να έχει πάρει φωτιά από φίλους και μηνύματα στο κινητό και στο φουμπού αμέτρητα – να τους έχει ο Θεός καλά – και η μανούλα μου με τα μαγικά χεράκια της πάλι έκανε το θαύμα της και είχε μαγειρέψει πεντανόστιμα φαγητά και φάγαμε μέχρι σκασμού και δώσαμε και σε τάπερ για το σπίτι…




Και καθώς έσβηνα τα κεράκια έδωσα μια υπόσχεση στον εαυτό μου ΝΑ ΜΗ ΒΙΑΖΟΜΑΙ γιατί στην τελική κανένας δεν με κυνηγά. Όλα πάνε από το καλό στο καλύτερο – ετοιμάζω καινούριο βιβλίο – το τέταρτο στη σειρά – και θα κάνει αίσθηση αυτό το εγγυώμαι. Και ξέρω πάρα πολύ καλά πως μέχρι πρόσφατα όταν βιαζόμουν να τα προλάβω όλα τα έκανα μαντάρα.


Το λοιπόν δεν θα βιάζομαι για να είμαι καλύτερα από ποτέ. Επίσης είμαι πιο αισιόδοξος από ποτέ αφού όλα αυτό δείχνουν ότι τα πράγματα που δεν είναι πράγματα γίνονται όπως εγώ θέλω. Και δεν μου λείπει τίποτα! Νέος είμαι, ταλαντούχος είμαι, όμορφος είμαι, η επιτυχία αν θέλει να’ ρθει θε να’ρεί αλλιώς ας προσπεράσει.
Για τους αναγνώστες μου ζω. Για αυτούς γράφω. Τους εκτιμώ βαθύτατα όλους μαζί και τον καθένα ξεχωριστά που κάθε τρείς και λίγο με ρωτάνε: Πότε βγαίνει το επόμενο βιβλίο; Ποιος είναι ο τίτλος; Τι θέμα έχει; Ε, μετά από αυτό πως γίνεται να μην είμαι καλά.



Και όχι απλώς καλά όπως είπα στην αρχή, αλλά, καλύτερα από ποτέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....