Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΟΖΑΙΤΗΣ...η συνέντευξη

·       Δημήτρη, γεννήθηκες και μεγάλωσες στη Ζάκυνθο. Πες μας για την παιδική σου ηλικία; Πότε ασχολήθηκες για πρώτη φορά με τη μουσική;
Γεννήθηκα στις 02/02/1986 στο πανέμορφο νησί της Ζακύνθου, στο οποίο ζουν οι δικοί μου μέχρι και σήμερα. Εκεί πέρασα τα παιδικά μου χρόνια (με διάλλειμα 3 χρόνων στη Θεσσαλονική , από την οποία είναι η μητέρα μου), και εκεί ξεκίνησα και τις σπουδές μου, στη θεωρία της μουσικής στο ωδείο Ζακύνθου, μέχρι που ήρθα Αθήνα για σπουδές στα ΑΤΕΙ των Αθηνών και συνέχισα την μουσική κάνοντας μαθήματα φωνητικής με τον Κωνσταντίνο Χατζή.




·       Είναι αλήθεια πως ένας τραγουδιστής θα πρέπει να κάνει σε όλη του την ζωή φωνητική;
Ναι, σε όλη του τη ζωή, αν θέλει να τραγουδάει για ένα σεβαστό χρονικό διάστημα.. Εγώ, προσωπικά, πιστεύω πως όλα έχουν ένα όριο. Θες να σου πω μια ηλικία, αναλόγως βέβαια τον άνθρωπο, νομίζω πως μέχρι τα 65, το πολύ, να κάνεις αυτή τη δουλειά, αν θες να κρατήσεις να κρατήσεις την φωνή σου και να είσαι οκ.




·       Πότε εμφανίστηκες πρώτη φορά σε σκηνή; Ποια τα συναισθήματά σου;
Πρώτη φορά ήταν σε μια μουσικοθεατρική παράσταση που ανέβασε η ομάδα «χρώμα» του Κων/νου Χατζή στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο. Ήταν μια εμπειρία που δεν περιγράφεται με λόγια, μόνο να μπορούσε κανείς να ακούσει τους χτύπους της καρδιάς μου, θυμάμαι απέφευγα να έχω το μικρόφωνο κοντά στο στήθος μου για να μην ακουστεί τίποτα (εντάξει δεν ήξερα)… Πρώτη μου όμως εμφάνιση σαν σόλο καλλιτέχνης ήταν στο Cabaret Voltaire στο Μεταξουργείο της οποίας καλλιτεχνική επιμέλεια είχχε ο Στράτος Αλημπατές , ο οποίος είναι και ο στενός μου συνεργάτης σε όλα, αλλά πάνω από όλα ο καλύτερος μου φίλος.




·       Μίλησε μας για τις συνεργασίες σου; Ποιες ξεχωρίζεις;
Όπως συνηθίζω να λέω σε συνεντεύξεις λατρεύω να δουλεύω μαζί με τον Στράτο Αλημπατέ , ο οποίος γράφει τους στίχους στα τραγούδια μας και με τον πιανίστα – συνθέτη μου Φώτη Ματζαρίδη τον οποίο είχα την τύχη να γνωρίσω τα τελευταία 2 χρόνια. Βέβαια είχα την ευκαιρία για συνεργασίες όπως με τον Μιχάλη Τρανουδάκη ο οποίος με επέλεξε να συμμετάσχω στη μουσικοθεατρική παράσταση «Ελα σε μένα», με τον Δημήτρη Μαραμή και τον Μανόλη Τσιλιβάκο για την παρουσίαση του τραγουδιού «Αφέντης Θεός», με τον Δημοσθένη Δόγκα για συναυλία υπέρ του συλλόγου «Φλόγα» και με το δήμο Ιλίου με συναυλία για την μελοποιημένη ποίηση την ημέρα παγκόσμιας ποίησης.

·       Μέχρι τώρα έχεις ηχογραφήσει τρία δικά σου κομμάτια. Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;
Έχουμε ηχογραφήσει τα κομμάτια «Για ένα αύριο» σε στίχους Στράτου Αλημπατέ και μουσική Ανδρέα αποστόλου, το «Ένας μονόλογος φυγής» σε στίχους Στράτου Αλημπατέ και μουσική Μαρίνου Καρβελά και το νέο μας «Δειλινά» το οποίο είναι σε στίχους Μιχαήλ Ζήτα και μουσική Μιχάλη Κανάλη. Την συγκεκριμένη περίοδο δουλεύουμε για την ολοκλήρωση της πρώτης μου προσωπικής δισκογραφικής δουλειάς που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του χρόνου, σε μουσική των Φώτη Ματζαρίδη, Δημήτρη Γλέζου, Μιχάλη Κεχαγιά και άλλων, ενώ τους στίχους υπογράφει ο Στράτος Αλημπατές. Επιπλέον ετοιμάζουμε την μουσική παράσταση «Ένας κόκκινος μηνας» που θα παρουσιάσουμε  με τη μπάντα μου, στις 11 Δεκεμβρίου στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο Upstage. Επίσης σε συνεργασία με τον Φώτη και τον Στράτο εκτός από τα προσωπικά μας lives, συζητάμε να παρουσιάσουμε το νέο έτος, μια παράσταση αφιέρωμα, την οποία θα αφήσω για έκπληξη προς το παρόν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου