Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

ΣΤΡΑΤΟΣ ΑΛΗΜΠΑΤΕΣ... η συνέντευξη

1.   Στράτο γεννήθηκες και μεγάλωσες στην Αθήνα. Πες μας για την παιδική σου ηλικία; Από πότε ξεκίνησες να γράφεις στίχους:
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα και συγκεκριμένα στη Νίκαια. Τελείωσα τις σπουδές μου στο Mediterranean college ακολουθώντας τον κλάδο των δημοσίων σχέσεων. Από πολύ μικρή ηλικία όμως, είχα την διάθεση θα γράφω ποιήματα και στίχους για οτιδήποτε μου όξυνε τη φαντασία ή τα συναισθήματα μου. Άρχισα να διαβάζω πολύ τους αγαπημένους μου ποιητές, όπως Ελύτη και Δημουλά και πάντα με γοήτευε το πνεύμα κα η μαγεία των στίχων. Βέβαια, σε συνδυασμό με την αγάπη μου για τη μουσική πάντα ήξερα ότι αυτό που ήθελα είναι να γράφω στίχους οι οποίοι πρόκειται να μελοποιηθούν, έτσι παρακολούθησα κάποια σεμινάρια στιχουργικής και μέτρου για να μπορέσω να έχω τα κατάλληλα μέσα για να πετύχω τον πρώτο μου στόχο ένα δικό μου τραγούδι.




2.   Στόχος ένα δικό σου τραγούδι.. μίλησε μας για τις πρώτες σου ολοκληρωμένες δουλειές ;
Είχα γράψει 2 ολοκληρωμένα τραγούδια και 1 ποίημα και πάντα σκεφτόμουν ποιόν ή ποια θα ήθελα να δώσω να τα ερμηνεύσει. Σκεφτόμουν τη μουσική που θα τα αγκάλιαζε αλλά και τη φωνή που θα απέδιδε. Με αφορμή αυτά τα τραγούδια, έψαχνα να βρω αυτό που με άγγιζε πραγματικά, έτσι ένα βράδυ είχα πάει να ακούσω μια μουσική παράσταση στο γυάλινο μουσικό θέατρο και γνώρισα τον Δημήτρη Βοζαΐτη, έναν νέο ερμηνευτή πολλά υποσχόμενο και μου έκανε αυτό που λέμε το κλικ. Του μίλησα για τη δουλειά μου και αφού διάβασε τους στίχους δέχτηκε να πει το ένα από τα 2 τραγούδια το ‘’ για ένα αύριο’’, αλλά και μου πρότεινε να κάνουμε τραγούδι το ποίημα με τίτλο ‘’ένας μονόλογος φυγής ‘’ που δεν είχα σκεφτεί να γίνει μέχρι τότε. Σε συνεργασία με τον Ανδρέα Αποστόλου που έγραψε τη μουσική για το ‘’για ένα αύριο’’ αλλά και τον Μαρίνο Καρβελά που έντυσε τον ‘’Μονόλογο’’ (όπως τον αποκαλούμε εμείς) δημιουργήθηκαν τα πρώτα μου καλλιτεχνικά παιδιά.




3.   Εκτός από τις στιχουργικές σου ανησυχίες, γνωρίζουμε ότι συνεχίζεις και αγαπάς τις δημόσιες σχέσεις γι αυτό έχεις αναλάβει και τo marketing στις μουσικές παραστάσεις που μας παρουσιάζεται τα τραγούδια σας. Πως βλέπεις την ανταπόκριση του κόσμου για μια νέα ομάδα καλλιτεχνών;
Κάθε φορά που ετοιμάζουμε κάτι για μένα είναι σαν μια νέα πρόκληση. Θέλω να παρουσιάζω την δουλειά μου, τη δουλειά μας πλέον αφού τη δεδομένη στιγμή παρουσιάζουμε την επερχόμενη δισκογραφική μας δουλειά με τον Δημήτρη, σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο.. είναι δύσκολο να μπορείς να ανταποκριθείς σε τόσα πολλά διαφορετικά γούστα του κόσμου, αλλά πιστεύω ότι άμα είσαι ειλικρινής και έχεις ταυτότητα μπορείς να κινήσεις το ενδιαφέρον του κόσμου.. γι αυτό το λόγο πιστεύω ότι ο κόσμος μας δείχνει την αγάπη του και καταφέρνουμε και προσεγγίζουμε το επιθυμητό πλήθος κάθε φορά που θα παρουσιάσουμε κάτι.




4.   Μίλησε μας για τη νέα σας δουλειά ; ποίοι θα είναι οι συνεργάτες σου στο δίσκο που ετοιμάζεται;
Ετοιμάζουμε 10 νέα τραγούδια, από τα οποία τα 8 είναι σε στίχους δικούς μου. Άνθρωποι που θαυμάζω και εκτιμώ έχουν γράψει μουσική όπως ο Δημήτρης Γλέζος, και ο Μιχάλης Κεχαγιάς. Τα περισσότερα τραγούδια όμως τα έχω εμπιστευτεί στο στενό μας συνεργάτη και πιανίστα των παραστάσεων μας Φώτη Ματζαρίδη που αν και κάνει τα πρώτα του βήματα στην σύνθεση  έντεχνης μουσικής σκηνής, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους καταξιωμένους στο χώρο. Τραγούδια όπως ο ‘’Κόκκινος Μήνας’’, το ‘’Με μια προσευχή’’, η ‘’Σιωπή’’ , το ‘’Κάπου εδώ’’ κ.α θα είναι μερικοί από τους τίτλους που θα στολίζουν το δίσκο μας που αναμένεται να κυκλοφορήσει πολύ σύντομα.






5.    Η μουσική παράσταση που παρουσιάζεται λέγεται ένας κόκκινος μήνας  από το ομώνυμο τραγούδι… τι ακριβώς συμβολίζει? πότε και τι θα δούμε την Κυριακή 12/02 στο Ilion Plus ;
Ένας κόκκινος μήνας… κάτι πολύ έντονο πολύ παθιασμένο αλλά και πολύ έντονο προσδίδει το κόκκινο χρώμα… μουσικές επιλογές που μιλάνε στην καρδιά μας και μας εξυψώνουν την καρδιά. Έχοντας την μουσική επιμέλεια του προγράμματος της παράστασης, αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι μια βραδιά γεμάτη αγάπη , πόνο, χαρά αλλά και νοσταλγία, ντυμένη με τα χρώματα της φωνής του Δημήτρη Βοζαΐτη, των ενορχηστρώσεων του Φώτη Ματζαρίδη και των υπέροχων μουσικών μας που συμμετέχουν, στον υπέροχο χώρο του Ilion Plus.


1 σχόλιο:

  1. Θα ηθελα να πω οτι η καλλιτεχνικη ανοδική πορεια του στρατου οφειλεται στην ευγενεια της καρδιας του,στην αγαπη του για τη μουσικη κ την ποίηση,στο εμφυτο ταλεντο του,στην απλοτητα του καθως κ στην διατήρηση της καλλιτεχνικης του ταυτοτητας.νιωθω υπερηφανη που τον εχω φιλο εδω κ πολλα χρονια κ βλεπω το ονειρο του να υλοποιειται.επισης θα ηθελα να τονισω οτι εχει πολυ καλους συνεργατες οι οποιοι σαν μια ομαδα φερνουν τ αποτελεσματα που απολαμβανουμε.παντα επιτυχιες να εχετε στρατο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή