Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Η DIVA ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ...



Ευκαιρίες είχα… λίγες αλλά είχα… δεν μπορώ να πω… προσπάθησαν οι άνθρωποι και οι φίλοι… έστω αυτοί οι λιγοστοί που είχαν απομείνει στη ζωή μου… η δική μου όμως υπεροψία δεν με άφηνε… χτυπούσε το τηλέφωνο το ρημάδι αλλά εγώ πάντα καβαλημένη σ’ ένα καλάμι… το στομάχι αδειανό… τα ενοίκια απλήρωτα… τα ντουλάπια της κουζίνας αδειανά κι εγώ στον κόσμο μου όπως πάντα… να παριστάνω τι  ακριβώς; Τη μία και μοναδική; Την απόλυτη σταρ; Αφού ήξερα πάρα πολύ καλά ότι υπήρχαν άλλες πολύ καλύτερες από μένα… αληθινές φωνάρες που άξιζαν χίλια συγχαρητήρια… τις άκουγα και μου σηκωνόταν η τρίχα κάγκελο… αλλά εγώ εκεί… πεισματάρα μέχρι το τέλος… και αγενέστατη παρακαλώ… Τα έλεγε και τα ξαναέλεγε ο συγχωρεμένος ο άντρας μου… καλή του ώρα εκεί που βρίσκεται… αλλά ο εγωκεντρισμός μου μου έκλεινε τ’ αυτιά… Τίποτα από όσα μου είπε δεν άκουσα. Τίποτα. Και να τώρα τα αποτελέσματα. Μόνη κι έρημη. Σαν τη καλαμιά στο κάμπο και φυσικά χωρίς καμιά ελπίδα σωτηρίας…

Η DIVA ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΓΙΑ 5 ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΧΝΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ. ΣΑΒΒΑΤΑ 25/11 ΚΑΙ 2/12 9/12 16/12  23/12 ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ: 2117900711 & 6945123475

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....